Antabus

Město: Vyškov - Město
Registrace: 26.4.2021 v 22:03
antabus.vranka.cz

Feeder na Svratce se snahou konečně letos vytáhnout nějakou parmici. Nebralo to po dvou hodinách byla na kontě jedna hezčí plotice...tak jsem vytáhl feedry a zkusil prohodit flek vláčkou, kterou jsem si mezitím navázal. Poslal jsem to na místo, kde překvapivě vůbec nebraly ryby, což mi bylo divné, volil jsem rotačku vel. č. 2...do tří sekund po dopadu do vody se mi na prut pověsilo nějaký krásný říční torpédo, od počátku bylo cítit, že to není žádná kudla, jakých se mi pár letos už povedlo, ale protože jsem měl fluoš 50 a dost dlouhý návazec přes půl metru, nezdálo se mi zprvu, že by bylo snad problém ji zdolat. Ke břehu šla ryba relativně ochotně, voda byla nádherné průzračná a já ji furt neviděl. Tak jsem se do ní trochu opřel, abych ji přizvedl k hladině. Ukazalo se mi tak 15 čísel vysoký světlý břícho, co mohlo patřit rybě 80-90cm veliké, což mě docela zaskočilo, takovou rybu jsem na prutě neměl. Zároveň s tímto manévrem však souboj nabral prudký spád, ryba jak kdyby pochopila, že je zle a začala opravdu makat, opřela se tak prudce do prutu, jak to umí kapři/parmy po záběru nebo amuři při výpadech od podběráku. Nouzově jsem lehce sklonil prut a mezitím povolil brzdu, přesto souboj už byl krátký a po pár sekundách se ozvalo "PONG" a praskl kmen, který prostě nevydržel ten nápor + nejspíš nějaký tření o kameny, kterých je tam hromady. Den zkaženej a hrozný pocit zmaru, který ze mě nevyprchal ani do večera. Vlačel jsem dál, nepovedlo se však už nic, jedině ztratit nějakou vlačecí nástrahu v kamenech a samozřejmě, při vláčení jsem mohl pozorovat, když už jsem je nechytal, hejna nádherných parem od 40-60cm, které jakoby mi naznačovaly, že tady fakt králem nejsem Tak zase někdy příště, snad to ta obluda dokáže vyplivnout a budeme moct spolu ještě jednou v budoucnu změřit síly, rozhodně tam na to místo budu chodit častěji