Založeno: 6.9.2021 v 17:39, Správci: Banán111,

Banán111 Hranice I - Město, 2/22
offline
Čau ve spolek 😀 prasklo mi sedlo navijáku 🥴 doslova na půl.... Pruty mám cca 10 měsíců má to smysl reklamovat? Řešil někdo něco podobného? Stalo se to při náhozu se 100g olovem. Když jsem volal na eshop kde jsem to koupil pán mi nevěřil že je to možné 😁😁

Galerie tématu

Odpovědi:

Prasklé sedlo navijáku7.9.2021 v 12:05 #18
mikki Praha 10-Hostivař, 0/678
offline
Lada> Že bych v 60 letech neznal rozdíl? Zkus něco chvíli prodávat a řešit se zákazníkama reklamaci a pak to vše vyřídit s výrobcem a do toho ČOI uvidíš na konci měsíce sám. Kupující chce reklamovat a výrobce nic nereklamovat. Mezí tím jsi Ty.
Prasklé sedlo navijáku7.9.2021 v 06:36 #14
mikki Praha 10-Hostivař, 0/678
offline
Lada> Ano, máš pravdu v 99% nic nereklamuji. Před 25 lety jsem reklamoval prut který praskl při prvním náhozu. Prodejce se kroutil jak had.Dostal jsem tehdy hned nový a nakonec to výrobce prodejci neuznal. Dnes když je vše z Číny se to těžko posuzuje. Prodejce uzná reklamaci a výrobce ne. Pak to vše jde za prodejcem a když je toho víc tak to jde z jeho kapsy. Myslel jsem to tak že je lepší počítat do 10 než rovnou napsat uznat reklamaci podle fotky.
Prasklé sedlo navijáku6.9.2021 v 21:36 #8
Lada Beroun-Město, 3/1,5 tis.
offline
mikki> Nesmíš si plést obchodníka s výrobcem. Za jakýkoli výrobek zodpovídá výrobce. Je vidět, že jsi nikdy nic nereklamoval. Obchodník věc podstupuje výrobci a ten rozhoduje o reklamaci. Obchodník určitě kvůli reklamaci nezkrachuje. 🤭🤭🤭😉

Pro přidání příspěvku se registrujte a přihlaste.

Reklama