Založeno: 2.11.2020 v 10:11, Správci: Midas, Rakovec 2 , Candát obecný,

Midas Blažovice, 19/91
Chci se zeptat jestli někdo neví jak jsou na tom dravci na rybníku v ruprechtove. Chtěl bych tam na hodinku najít vyzkoušet přívlačový prut (jsem začátečník) tak abych tam nevlacel na kapry :D

Odpovědi:

Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?29.7.2021 v 07:59 #29
Čamlík Malenovice, 0/1 tis.
Ivar>přesně, dnes se po tom hodně jde, takže černý odpad ze septiku kamkoliv by se už dávno řešil
Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?29.7.2021 v 07:56 #28
Midas>to by mohl být ten odpad třeba ze septiků
Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?29.7.2021 v 07:30 #27
Ivar Brno-Brno Město, 1/1 tis.
Čamlík>Přesně tak jsou to trubky na čerpání vody, tím jsem se ani nezabýval,kdyby tam i jinde se mělo něco nekalýho vypouštět do vod-kór v dnešní době??!!?vypadaly by ty roury jak tunelovej tobogán.....a tam,kde něco takovýho je,je z dob minulých- jestli funkční,nebo ne, nevím.

Upraveno: 29.7.2021 v 07:33

Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?29.7.2021 v 04:51 #26
Free Merklín, 5/134
Čamlík> Přesně jak píšeš, pro zahrádkáře na zalévání. U nás to mají takhle udělané do řeky...
Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?28.7.2021 v 22:57 #25
Midas Blažovice, 19/91
Čamlík> matně si vzpomínám že tam vede i jedna celkem skrytá v rostlinách betonová roura průměr tak 30cm. Ale nejsem si tím vůbec jistej.
Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?28.7.2021 v 22:37 #24
Antabus> jako vodař bych spíš usuzoval že to jsou trubky na čerpání vody na zahradku, samozřejmě u té trubky nad vodou chybí na konci hadice s košem, na odtok něčeho do rybníka je to slabé, leda přepad třeba dešťovky 🤔
Jsou dravci v rybníku v Ruprechtově?28.7.2021 v 22:13 #23
Antabus Vyškov - Město, 0/32