Založeno: 7.1.2020 v 13:56, Správci: janulienka, Chorvatsko,

janulienka Michalovce, 1/1
Dobrý deň, s priateľom ktorý je vášnivý rybár sa chystáme v lete do Chorvátska. Chcela by som sa opýtať či má niekto skúsenosti s rybolovom, na ktoré oblasti by som sa mala zamerať. Chcela by som ho prekvapiť , ja som laik (takže preto sa pýtam odborníkov). On by chcel loviť z člna ale aj z brehu. Ak máte tip - sem s ním.....ďakujeeeem.

Odpovědi:

Rybolov v Chorvátsku18.7.2021 v 16:37 #20
Ivar Brno-Brno Město, 1/1 tis.
pistazds>Toto je diskuze o Chorvatsku 😉
Rybolov v Chorvátsku18.7.2021 v 16:12 #19
pistazds Brno-Bystrc, 2/2
Nazdar kluci chcel by som sa spytat kam ist chytat na moravu a popripade poradte s nejakymi skusenostami ohladne zatazi a podobne
Rybolov v Chorvátsku18.7.2021 v 11:21 #18
Chřenovák1 Chřenovice, 5/10,9 tis.
Ten PIN vypisují jenom Chorvati

https://www.aristoreal.cz/danove-cislo-oib/
Rybolov v Chorvátsku18.7.2021 v 06:58 #17
Čudl> Když je to jedno jestli pas nebo občanský průkaz 🤣
Rybolov v Chorvátsku18.7.2021 v 02:44 #16
Čudl Otrokovice, 7/1,1 tis.
Chřenovák1> a do Chorvatska potřebujeme pas???!!!
Rybolov v Chorvátsku17.7.2021 v 23:03 #15
Berry223 Olomouc, 1/5
Chřenovák1> pas se dává kolonku pod nebo se pletu?
Rybolov v Chorvátsku17.7.2021 v 23:01 #14
Berry223 Olomouc, 1/5
1

Upraveno: 17.7.2021 v 23:02

Rybolov v Chorvátsku17.7.2021 v 22:59 #13
Berry223> Že by číslo pasu?
Rybolov v Chorvátsku17.7.2021 v 22:51 #12
Berry223 Olomouc, 1/5
Ahoj, jsem trochu zmateny pri vyplňování povoleni. Mohl by mi nekdo poradit, co mam vepsat do kolonky Permit owner PIN. Diky
Rybolov v Chorvátsku21.1.2020 v 08:54 #11
Freaksik Ostrava - Poruba, 0/4
Jasaji> Nemáš za co, měl si vidět jak jsem se poprvé zděsil, když jsem si to vyložil stejně jako ty. A pak jsem 3 dny hledal na různých fórech jak to teda funguje. :D přeji úspěšný lov.
Rybolov v Chorvátsku21.1.2020 v 08:49 #10
Jasaji Běleč, 0/3
Freaksik> díky moc, mě nenapadlo, že se ta věta váže k té oblasti