Zážitky s porybnými

Zveřejněno: 15.2.2021 v 06:00 , Autor: Tomáš Vlček Země: Česko Revír: VLTAVA 10 - 14, ÚDOLNÍ NÁDRŽ SLAPY , 650 Kč od 32 čtenářů

40 kg cejnů za dopoledne… A zase jsem přišel o papíry… Kontrola proběhla v přátelském duchu…

Kapitoly článku

Nahlásit chybu v článku, Hodnocení článku 5x:

Komentáře k článku

Zážitky s porybnými 17.2.2021 v 20:59 #31
Sarboch Kravaře, 1/37
offline
Také se snažíme se synem vše dodržovat. Občas těsně před půlnocí drimnu, tak to je taky o papíry. Rád jezdím na Nechranice, tam je kolikrát voda tak dole, že jsme u karavanu a jedem ne pipaky s příposlechem. Chytáme na boilie, tak si myslím, že u těch prutů nemusím být vkuse. Zatím jsem byl vždy bez zápisu, ale asi mám štěstí na dobré porybne. Samozřejmě, že se vždy bavím se vší slušnosti. Jen jeden čas byla na Nechranicich porybná, nikdo jí neřekl jinak, než brutální Nikita. Co ta dělala lidem za dusno....
Zážitky s porybnými 17.2.2021 v 14:00 #30
Čudl Otrokovice, 7/1067
offline
Taky jsem kdysi dávno jako, mladé ucho přišel o papíry. A zcela zaslouženě. Bylo to první rok co byla míra kapra zvedlá na 40cm. Podotýkám, že to bylo v době kdy se padesátník Kapr považoval za trofejní rybu. Aspoň tady u nás. Ten rok jsem prostě nemohl nic chytit a nutně jsem potřeboval kapra. Asi v červenci přišel první kapřík. Změřil jsem ho a byl na hraně. Pár milimetrů chybělo. Říkám si, to nějak uhádám. Neuhádal, porybný naměřil 39,5cm. Na projednávání přestupku jsem na svou obhajobu řekl jen že jsem blb a že, se není čím hájit. I z toho důvodu mi dali stop jen na 3 měsíce místo plánovaných šesti. 0d té doby jsem čistý jako lilie. Takže i tato zkušenost je dobrá. Pokud něco poruším je to jen a jen má blbost i když to poruším třeba neůmyslně a nebudu nadávat na všechny ostatní. Má zodpovědnost, že nemám papíry v pořádku, nenapsanou docházku, chytám mimo povolenou dobu lovu atd. Samozřejmě pokud člověk narazí na pitomce s funkcí je to zlé, ale to se mi naštěstí zatím nestalo. 😁
Zážitky s porybnými 16.2.2021 v 19:06 #29
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 19:53 #27
Čamlík Malenovice, 0/1013
offline
Sbirulino> asi se dobre vyspal a mozna ne sam 😉
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 19:51 #26
100lobik Praha 2-Nové Město, 10/972
Díky za komentáře chlapi 😎
Je vidět, že o porybných a všeobecně o kontrolách, bychom se tady mohli bavit dlouho. A vlastně většinou převažují ty kladné, nebo úsměvné příhody. A to je dobře. Osobně si myslím, že by té RS mělo být daleko víc a ty kamarádčovty by zarazila nejlépe profi stráž, která nebude působit jen na jedné vodě, ale nárazově všude. 😉
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 17:59 #25
sepik Třeboň I, 0/262
Super,krásně napsané👏👏👏
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 17:25 #24
Sbirulino Brno-Brno Město, 2/2093
offline
.. perfektní článek 👍👍👍-jednou jsem byl lapen tím nejzlejším a nejobavanějšim RS na Dyji7, neměl jsem zapsanou docházku..kupodivu omrkl terén okolo mě,zapsal se a povídá, teď se laskavě zapište vy..je to tak 7let zpětně,dodnes si mě pamatuje, má širokej akční rádius 😁
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 15:19 #23
Hanz74 Praha 4-Chodov, 13/1012
offline
fabka2> já ti rozumím a právě proto si myslí že jsou nedotknutelný a pak ejhle náraz. Ale je pravda ,že dneska nevíš co to je bandicku,zbraně a jiné podobné věci,i pěkný invidua. Lepší řešit přes policiji.
Zážitky s porybnými 15.2.2021 v 15:01 #22
fabka2 Nová Role, 2/38
offline
Hanz74> no jdi to udělat dneska, když nevíš kdo je kdo. A čím větší dobytek ,tím větší vyvolenej. Například ten auťák, to nebyl žádnej chudák.